Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Faebook GIRL Katerina...Ετων 20 ΙΧΘΥΣ...Περασε στις 10!!!



Katerina...




1)Που γεννηθηκες? 1)Μαρούσι Αττική 
2)Που μενεις τωρα?
2)Κοζάνη λόγω σπουδών 
3)Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα?
3)Το μωβ 
4)Τι σε τραβαει σε εναν ανδρα/μια γυναικα?
4)Να είναι άντρας με Α κεφαλαίο.Να ειναι ο κηνύγος και εγώ το θήραμα 
5)Ποιο πιστευεις οτι ειναι το βασικο "συστατικο" στην επιτυχια μιας σχεσης ?
5)Να προσπαθούν και οι δύο να μην σβήσει η φλόγα του έρωτα τους.Όταν κάποιος  από τους δύο βαρεθεί,τότε η σχέση έχει ήδη λήξει εγκέφαλικα! 
6)Πως ειναι ο ιδανικος αντρας/η ιδανικη γυναικα για σενα?
6)Αύτος που θα με κάνει να δω τον κόσμο με τα δικά του μάτια! 
7)Ποια ταινια θεωρεις ως μια επιτυχημενη επιλογη ?
7)Μου αρέσουν οι ταινίες που θα με κάνουν να συγκίνηθω και να δω κάποια πράγματα αλλιως!Οπότε μια πολύ επιτύχημενη επιλογή με βάση το δικό μου γούστο είναι το EIGHT BELOW 
8)Οταν πας κινηματογραφο ποιον/α επιλεγεις να παρεις μαζι σου ?
8)Αποφεύγω τον κινηματογράφο γενικότερα.Μου αρέσει να βλέπω ταινίες σπίτι με την σχέση μου 
9)Ποιο πιστευεις οτι θεωρειται "σωστο" καμακι ?
9)Δεν υπάρχει σωτό καμάκι,παρά μόνο χημεία!Αν δεν υπάρχει χημεία όλα τα βλέπεις λάθος! 
10)Ιδανικο μερος διασκεδασης για σενα ειναι ?
10)Όπουδήποτε δεν έχει τόσο κόσμο ώστε να πνίγομαι! 
11)Μια τρελλη κατασταση που εχεις αντιμετωπισει στην καθημερινοτητα σου ?
11)Μια συνηθισμένη μέρα από αυτές που λες μόνο σε μένα συμβαινει ήταν όταν πήγα στο ΤΕΙ με δυο διαφορετικά παπούτσια!Φυσικά και το κατάλαβα όταν ήμουν ήδη μέσα στην αίθουσα!Μάλλον το επαθα αυτο γιατί δεν ήξερα μέχρι και που έφυγα ποια παπουτσιά πάνε με το ντυσιμό μου.Το αποτέλεσμα είναι οτι δεν σταμάτησα φυσικα να γελάω,περιμένοντας την επόμενη μου γκάφα! 
12)Με τι ασχολεισαι αυτον τον καιρο?
12)Σπουδάζω όταν το θυμάμαι! 
13)Εχεις καποια επαγγελματικα σχεδια για το μελλον?
13)Να πάρω το πτυχίο μου και να καταφέρω να ασχοληθώ με τον κλάδο του marketing  
14)Σου αρεσει να τραβας την προσοχη των αλλων?
14)Το σιχαίνομαι αφάνταστα! 
15Πως θα περιεγραφες τον εαυτο σου με δυο λεξεις ?
15)Εγωίστρια,ευαίσθητη 
16)Οταν βγαινεις εξω προτιμας να πηγαινεις σε χλιδιαρικα μαγαζια?
16)Τα χλιδιάρικα μαγαζιά είναι για αυτους που δεν ζουν πραγματικά!Εμένα μαρέσει να ζω με όλη την εννοια της ζωης! 
17)Πιστευεις οτι εισαι δυναμικο ατομο?Και γιατι ?
17)Χμ..Μάλλον παρα είμαι θα έλεγα!Το γιατί ας το απαντήσουν οι φίλοι μου που με φωναζούν...Μπάμπη! 
18)Πως θα σου αρεσε να σε προσεγγισει ερωτικα ενα ατομο?
18)Δείχνοντας μου οτι του αρέσω χωρίς να γίνει γραφικός..Ας με ''ψήσει'' και λίγο! 
19)Κατι που θα ηθελες να κανεις και δεν μπορεσες να το πραγματοποιησεις ?
19)Να μπω στην δραματική σχολή!


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου