Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Facebook GIRL Despoina...Ετων 25 ΖΥΓΟΣ....Περασε στις 10!!!


Despoina...


1)Που γεννηθηκες? 1) Κύπρο, Λευκωσία 
2)Που μενεις τωρα?
2)Λευκωσία 
3)Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα?
3)Έχω αδυναμία στις αποχρώσεις του ροζ... Δεν αποκλείω κανένα χρώμα είναι όλα όμορφα..  
4)Τι σε τραβαει σε εναν ανδρα/μια γυναικα?
4)Γενικά στους ανθρώπους με μαγνητίζει η εξυπνάδα, το χιούμορ πολυ, σίγουρα η ομορφιά παίζει κάποιο ρόλο και πάνω απ'ολα να είναι αυθεντικός... 
5)Ποιο πιστευεις οτι ειναι το βασικο "συστατικο" στην επιτυχια μιας σχεσης ?
5)Δεν είναι ένα το βασίκο συστατικό...!!!! Είναι πολλά μαζί.. Όπως ο σεβασμός πάνω απ'όλα, αλληλοκατανόηση, εμπιστοσύνη, συνενόηση και φυσικά η αγάπη...!!!! 
6)Πως ειναι ο ιδανικος αντρας/η ιδανικη γυναικα για σενα?
6)Ο ιδανικός άντρας για μένα είναι το μικρό μου αγγελούδι...!!! Δεν συγκρίνετε κανείς μαζί του.. 
7)Ποια ταινια θεωρεις ως μια επιτυχημενη επιλογη ?
7)Χμμμ.. Επιτυχημένη επιλογή ταινίας είναι να επιλέξεις αυτήν που ταιριάζει με την διάθεση σου..!!!! Εγώ προσωπικά έχω καρφοθεί και λιώνω με supernatural.. 
8)Οταν πας κινηματογραφο ποιον/α επιλεγεις να παρεις μαζι σου ?
8)Δεν επιλέγω συγκεκριμένο άτομο... Όποιος μου κάνει πρόταση και έχω ελεύθερο χρόνο θα πάω σίγουρα από τον στενό μου κύκλο.. 
9)Ποιο πιστευεις οτι θεωρειται "σωστο" καμακι ?
9)Το σωστό καμάκι θέλει παιχνίδι και να μην τα λες χύμα.. Απαραίτητο συστατικό το ρομάντζο και να μην γίνεσε χυδαίος.. 
10)Ιδανικο μερος διασκεδασης για σενα ειναι ?
10) Όπου υπάρχει καλή παρέα υπάρχει και καλή διασκέδαση..!!! 
11)Μια τρελλη κατασταση που εχεις αντιμετωπισει στην καθημερινοτητα σου ?
11)Μου συνέβησαν πολλά τρελλά στην καθημερινότητα μου δεν ξέρω τι να πω απ'όλα αυτά... 
12)Με τι ασχολεισαι αυτον τον καιρο?
12)Με το διάβασμα κυρίως.. Δείνω εξετάσεις τέλος του μήνα..!!! 
13)Εχεις καποια επαγγελματικα σχεδια για το μελλον?
13) Δεν μπορώ να πω ότι έχω κάνει κάποια επαγγελματικά σχεδια... 
14)Σου αρεσει να τραβας την προσοχη των αλλων?
14)Σαν γυναίκα και'γω δεν θέλω να περνώ απαρατήρητη.. 
15Πως θα περιεγραφες τον εαυτο σου με δυο λεξεις ?
15)Ποτέ δεν με κρίνω... Το αφείνω στους άλλους..!!! 
16)Οταν βγαινεις εξω προτιμας να πηγαινεις σε χλιδιαρικα μαγαζια?
16)Δεν έχω προτιμήσεις... Όπου με πας καλά περνάω... Ταιριάζω παντού...!!! 
17)Πιστευεις οτι εισαι δυναμικο ατομο?Και γιατι ?
17)Όπως είπα δεν μ'αρέσει να κρίνω τον εαύτο μου αλλά ναι.. Κάποιες καταστάσεις της ζωής με κάνανε πολύ δυναμικό άτομο.. 
18)Πως θα σου αρεσε να σε προσεγγισει ερωτικα ενα ατομο?
18)Με ειλικρίνια και με ένα όμορφο αθώο flirt 
19)Κατι που θα ηθελες να κανεις και δεν μπορεσες να το πραγματοποιησεις ?
19)Θα ήθελα να ήμουν εκατομμυρίουχα...!!!! (χαχαχα)


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου