Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Facebook GIRL Xristina...Ετων 19 ΣΚΟΡΠΙΟΣ....Περασε στις 10!!!


Xristina...


1)Που γεννηθηκες? 1) ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑ... 
2)Που μενεις τωρα?
2) ΜΕΝΩ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ... 
3)Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα?
3)ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΩΒ.. 
4)Τι σε τραβαει σε εναν ανδρα/μια γυναικα?
4) ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΑΒΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΛΕΜΑ ΤΟΥ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ... 
5)Ποιο πιστευεις οτι ειναι το βασικο "συστατικο" στην επιτυχια μιας σχεσης ?
5)ΒΑΣΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΛΑ...  
6)Πως ειναι ο ιδανικος αντρας/η ιδανικη γυναικα για σενα?
6)ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΕ ΜΑΓΝΙΤΙΖΕΙ...  
7)Ποια ταινια θεωρεις ως μια επιτυχημενη επιλογη ?
7) ΝΗΣΟΣ 1. ΝΗΣΟΣ 2..  
8)Οταν πας κινηματογραφο ποιον/α επιλεγεις να παρεις μαζι σου ?
8)ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ... 
9)Ποιο πιστευεις οτι θεωρειται "σωστο" καμακι ?
9) ΠΛΕΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΒΛΕΜΑ ..ΤΟ ΚΑΜΑΚΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.. 
10)Ιδανικο μερος διασκεδασης για σενα ειναι ?
10) ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΦΙΛΩΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ  
11)Μια τρελλη κατασταση που εχεις αντιμετωπισει στην καθημερινοτητα σου ?
11) ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΕΓΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΛΕΠΩ,...ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΜΕΘΥΣΕ ΚΑΙ ΕΚΛΕΨΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΕΡΕ ΣΠΙΤΙ .... 
12)Με τι ασχολεισαι αυτον τον καιρο?
12) ΑΥΩΝ ΤΩΝ ΚΑΙΡΟ ΣΠΟΥΔΑΖΩ,, 
13)Εχεις καποια επαγγελματικα σχεδια για το μελλον?
13) ΟΧΙ ΣΧΕΔΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ... 
14)Σου αρεσει να τραβας την προσοχη των αλλων?
14 ) ΜΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΑΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΟΜΩΣ ....  
15Πως θα περιεγραφες τον εαυτο σου με δυο λεξεις ?
15 ) ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΚΟΠΕΛΑ ΑΠΛΑ..  
16)Οταν βγαινεις εξω προτιμας να πηγαινεις σε χλιδιαρικα μαγαζια?
16) ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ..ΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΩ.. 
17)Πιστευεις οτι εισαι δυναμικο ατομο?Και γιατι ?
 17 ) ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΜΟΝΗ.... 
18)Πως θα σου αρεσε να σε προσεγγισει ερωτικα ενα ατομο?
18) ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ... 
19)Κατι που θα ηθελες να κανεις και δεν μπορεσες να το πραγματοποιησεις ?
 19) ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΣΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ ΤΩΡΑ...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου